آرمان حساب پاسارگاد

حسابداری،بازرگانی،عمرانی

آرمان حساب پاسارگاد

حسابداری،بازرگانی،عمرانی

خدمات بازرگانی شرکت آرمان حساب پاسارگاد


خدمات بازرگانی

آرمان حساب پاسارگاد نیز علاوه بر زمینه های حسابداری و عمرانی یکی ازشرکت های خدماتی فعال درزمینه های بازرگانی، واردات و صادرات، ترخیص کالا از گمرکات کشوراست که وجود مدیریت و کارشناسان مجرب وباتجربه ، این شرکت رابه یک مجموعه معتبرو شناخته  شده درزمینه امورگمرکی و ترخیص کالا تبدیل کرده است. این شرکت  طی فعالیت خود می تواند خدمات بازرگانی مختلف از جمله ترخیص کالا، امورگمرکی ، حمل و نقل و مشاوره های بازرگانی را به شرکت های تجاری و صنعتی اعم از دولتی و غیردولتی را به انجام برساند.تسلط به آخرین آیین نامه ها و قوانین بازرگانی و گمرکی ، صداقت، امانت داری و حفظ اسرار تجاری مشتریان، دقت در محاسبات، تسریع در انجام امورمشتریان موفقیت آرمان حساب پاسارگاد و رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

 

برخی از خدمات بازرگانی شرکت آرمان حساب پاسارگاد:

مشاوره وارائه خدمات بازرگانی و گمرکی با سرعت، دقت و صداقت به مشتریان

انجام امورمربوط به بازرگانی و واردات و صادرات کالا

ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور

خدمات تخلیه، بارگیری و انبارداری گمرکی و جابجایی و حمل و نقل کالا

مشاوره های بازرگانی در زمینه تهیه و تنظیم اسناد تجارتی کالا

مشاوره گمرکی در زمینه ترخیص کالا و حل اختلافات میان گمرک و صاحبان کالا

امور بازرگانی ، تجاری

شرکت آرمان حساب پاسارگاد درراستای ماموریت شرکتی خود کلیه امور مربوط به مشاوره و خدمات بازرگانی، واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرکات کشور را به مشتریان ارائه می نماید. برخی ازاین محورهای مشاوره و خدمات شاخه بازرگانی آرمان حساب پاسارگاد به صورت زیر است :

ترخیص کالا درکم ترین زمان و با کم ترین هزینه درکلیه گمرکات کشور
ترخیص قطعی و موقت کالاهای وارده توسط پیمانکاران داخلی

 

ادامه مطلب

واردات و صادرات

واردات و صادرات

در پیش گرفتن راه صادرات، تنها روش برای استفاده بهینه از امکانات و استعدادهای کشور و خروج از رکود اقتصادی است. صادرات از نظر علمی وعملی درهمه کشورها مستلزم توسعه تجارت خارجی و روابط اقتصادی بین المللی است.هدف توسعه صادرات و روابط اقتصادی بین المللی کشورها، کمک گیری از این روابط برای توسعه اقتصادی، تحصیل رشد اقتصادی مداوم، بالا بردن سطح زندگی و رفاه مردم در شرایط اشتغال نزدیک به کامل و ثبات نسبی سطح قیمت ها و افزایش پول ملی است.

 

ادامه مطلب

ثبت سفارش و ترخیص کالا

ترخیص کالا

با تو جه به اینکه اکثر مشتریان گرامی تمایل دارند که قیمت ترخیص کالای خود را قبل از تهیه و خرید در دست داشته باشند تا با توجه به این قضیه خرید خود را انجام دهند این شرکت جهت رفاه حال مشتریان گرامی مشاوره رایگان و فنی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.
در صورتیکه نیاز به مشاوره دقیق تر و قیمت نهایی تمام شده در گمرک دارید پروفرما رو از طریق ایمیل یا فکس برای ما ارسال کنید که  با توجه به خرید شما قیمت نهایی حقوق و عوارض گمرکی شما را حساب کرده و ظرف کمتر از سه روز کاری قیمت نهایی ترخیص و کلیه هزینه های انبار داری و مالیات و .... رو بصورت دقیق و تفکیک شده به اطلاع شما می رسانیم.

 

ادامه مطلب

اخذ نمایندگی از شرکت های داخلی و خارجی

نمایندگی،شعب و دفاتر رابط شرکت های خارجی در ایران

گروه بازرگانی شرکت آرمان حساب پاسارگاد  تامین کننده و توزیع کننده بزرگ انواع کالا و محصولات کشاورزی، محصولات صنعتی و کالاهای مصرفی در کشور است. صادرات و واردات این محصولات در دایره وسیعی از برندهای داخلی و برندهای خارجی با حجم و کمیتهای مختلفی صورت می پذیرد.
فعالیتهای تجاری شرکت آرمان حساب پاسارگاد تنها محدود به تامین و صادرات و واردات محصولات کشاورزی، محصولات صنعتی و کالاهای مصرفی نمی باشد بلکه زمینه های گوناگون دیگری را در حوزه بازرگانی نیز در بر می گیرد همانند اخذ نمایندگی های فروش، واگذاری نمایندگی فروش کالا، همکاری با تجار و وارد کنندگان مقیم بنادر ، همکاری با سایر شرکتهای ایرانی واردکننده کالا و خدمات

 

ادامه مطلب

مبادرت به حق العمل کاری در گمرک

با توجه به رشد و توسعه تجارت خارجی و ایجاد زمینه رقابت بین بازرگانان و نیز لزوم توسعه سطح اشتغال ، مقوله حق العمل کاری در گمرک و تبیین شمای کلی از آن و تشریح اهداف ، اهمیت ، مزایا ، موانع ، شرایط و شیوه های حق العمل کاری لازم به نظر می رسد.
اهمیت این موضوع به حدی است که در آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی مصوب 1350 مواد 376 تا 387 بدان اختصاص یافته است و در چارچوب قانونی صدور کارت حق العمل کاری ، تمدید ان و استمرار کار حق العمل کار از وظایف و اختیارات گمرک به شمار می رود.(دفتر برنامه ریزی و بهبود سیستم های گمرکی)

 

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد