آرمان حساب پاسارگاد

حسابداری،بازرگانی،عمرانی

آرمان حساب پاسارگاد

حسابداری،بازرگانی،عمرانی

خدمات بازرگانی شرکت آرمان حساب پاسارگاد


خدمات بازرگانی

آرمان حساب پاسارگاد نیز علاوه بر زمینه های حسابداری و عمرانی یکی ازشرکت های خدماتی فعال درزمینه های بازرگانی، واردات و صادرات، ترخیص کالا از گمرکات کشوراست که وجود مدیریت و کارشناسان مجرب وباتجربه ، این شرکت رابه یک مجموعه معتبرو شناخته  شده درزمینه امورگمرکی و ترخیص کالا تبدیل کرده است. این شرکت  طی فعالیت خود می تواند خدمات بازرگانی مختلف از جمله ترخیص کالا، امورگمرکی ، حمل و نقل و مشاوره های بازرگانی را به شرکت های تجاری و صنعتی اعم از دولتی و غیردولتی را به انجام برساند.تسلط به آخرین آیین نامه ها و قوانین بازرگانی و گمرکی ، صداقت، امانت داری و حفظ اسرار تجاری مشتریان، دقت در محاسبات، تسریع در انجام امورمشتریان موفقیت آرمان حساب پاسارگاد و رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

 

برخی از خدمات بازرگانی شرکت آرمان حساب پاسارگاد:

مشاوره وارائه خدمات بازرگانی و گمرکی با سرعت، دقت و صداقت به مشتریان

انجام امورمربوط به بازرگانی و واردات و صادرات کالا

ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور

خدمات تخلیه، بارگیری و انبارداری گمرکی و جابجایی و حمل و نقل کالا

مشاوره های بازرگانی در زمینه تهیه و تنظیم اسناد تجارتی کالا

مشاوره گمرکی در زمینه ترخیص کالا و حل اختلافات میان گمرک و صاحبان کالا

امور بازرگانی ، تجاری

شرکت آرمان حساب پاسارگاد درراستای ماموریت شرکتی خود کلیه امور مربوط به مشاوره و خدمات بازرگانی، واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرکات کشور را به مشتریان ارائه می نماید. برخی ازاین محورهای مشاوره و خدمات شاخه بازرگانی آرمان حساب پاسارگاد به صورت زیر است :

ترخیص کالا درکم ترین زمان و با کم ترین هزینه درکلیه گمرکات کشور
ترخیص قطعی و موقت کالاهای وارده توسط پیمانکاران داخلی

 

ادامه مطلب

واردات و صادرات

واردات و صادرات

در پیش گرفتن راه صادرات، تنها روش برای استفاده بهینه از امکانات و استعدادهای کشور و خروج از رکود اقتصادی است. صادرات از نظر علمی وعملی درهمه کشورها مستلزم توسعه تجارت خارجی و روابط اقتصادی بین المللی است.هدف توسعه صادرات و روابط اقتصادی بین المللی کشورها، کمک گیری از این روابط برای توسعه اقتصادی، تحصیل رشد اقتصادی مداوم، بالا بردن سطح زندگی و رفاه مردم در شرایط اشتغال نزدیک به کامل و ثبات نسبی سطح قیمت ها و افزایش پول ملی است.

 

ادامه مطلب

ثبت سفارش و ترخیص کالا

ترخیص کالا

با تو جه به اینکه اکثر مشتریان گرامی تمایل دارند که قیمت ترخیص کالای خود را قبل از تهیه و خرید در دست داشته باشند تا با توجه به این قضیه خرید خود را انجام دهند این شرکت جهت رفاه حال مشتریان گرامی مشاوره رایگان و فنی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.
در صورتیکه نیاز به مشاوره دقیق تر و قیمت نهایی تمام شده در گمرک دارید پروفرما رو از طریق ایمیل یا فکس برای ما ارسال کنید که  با توجه به خرید شما قیمت نهایی حقوق و عوارض گمرکی شما را حساب کرده و ظرف کمتر از سه روز کاری قیمت نهایی ترخیص و کلیه هزینه های انبار داری و مالیات و .... رو بصورت دقیق و تفکیک شده به اطلاع شما می رسانیم.

 

ادامه مطلب

اخذ نمایندگی از شرکت های داخلی و خارجی

نمایندگی،شعب و دفاتر رابط شرکت های خارجی در ایران

گروه بازرگانی شرکت آرمان حساب پاسارگاد  تامین کننده و توزیع کننده بزرگ انواع کالا و محصولات کشاورزی، محصولات صنعتی و کالاهای مصرفی در کشور است. صادرات و واردات این محصولات در دایره وسیعی از برندهای داخلی و برندهای خارجی با حجم و کمیتهای مختلفی صورت می پذیرد.
فعالیتهای تجاری شرکت آرمان حساب پاسارگاد تنها محدود به تامین و صادرات و واردات محصولات کشاورزی، محصولات صنعتی و کالاهای مصرفی نمی باشد بلکه زمینه های گوناگون دیگری را در حوزه بازرگانی نیز در بر می گیرد همانند اخذ نمایندگی های فروش، واگذاری نمایندگی فروش کالا، همکاری با تجار و وارد کنندگان مقیم بنادر ، همکاری با سایر شرکتهای ایرانی واردکننده کالا و خدمات

 

ادامه مطلب

مبادرت به حق العمل کاری در گمرک

با توجه به رشد و توسعه تجارت خارجی و ایجاد زمینه رقابت بین بازرگانان و نیز لزوم توسعه سطح اشتغال ، مقوله حق العمل کاری در گمرک و تبیین شمای کلی از آن و تشریح اهداف ، اهمیت ، مزایا ، موانع ، شرایط و شیوه های حق العمل کاری لازم به نظر می رسد.
اهمیت این موضوع به حدی است که در آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی مصوب 1350 مواد 376 تا 387 بدان اختصاص یافته است و در چارچوب قانونی صدور کارت حق العمل کاری ، تمدید ان و استمرار کار حق العمل کار از وظایف و اختیارات گمرک به شمار می رود.(دفتر برنامه ریزی و بهبود سیستم های گمرکی)

 

ادامه مطلب

خدمات مالی وحسابداری شرکت آرمان حساب پاسارگاد


 

خدمات حسابرسی و حسابداری

" آرمان حساب پاسارگاد "

 به طور کلی در دنیای امروز ، که رقابت از ارکان اصلی تجارت به شمار می رود، حسابداری نقش حیاتی است . مدیران به منظور تصمیم گیری های صحیح و مناسب و کنترل های دقیق و موثر بر عملیات ، نیاز به ازلاعات قابل اطمینان و به موقع مالی دارند .صاحبان سرمایه موسسات ، موسسات اعتباری ، رقبا ، دولت و ... علاقمندند که از کم و کیف نتایج فعالیت های مالی موسسات مورد نظر خود با اطلاع باشند و این اطلاعات تنها از طریق یک سیستم حسابداری دقیق و کامل قابل ارائه است . 

شرکت حسابداری " آرمان حساب پاسارگاد "با این عقیده که امروزه در عرصه رقابتی اقتصادهای جهانی و ملی، استفاده از اطلاعات مالی و حسابداری مربوط، قابل اتکاء و مفید مهم ترین وسیله تصمیم گیری برای واحدهای تجاری می باشد و دستیابی به اطلاعات مالی و حسابداری مذکور جز با استفاده از خدمات حسابداران و مشاورین مدیریت امکان پذیر نیست،به منظور رفع نیازهای حسابداری و مدیریتی شرکت ها ، موسسات ، کارخانجات و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی و سیستم های مدیریتی، فعالیت های حرفه ای خود را با بهره گیری از کادر مجرب  و نیروهای متخصص در زمینه حسابداری و مالی؛ حسابرسی؛امور مالیاتی و بیمه ای ، نرم افزار و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری جهت خدمت رسانی هر چه بهتر در تهران آغاز نموده است.

 

* انجام کلیه امور حسابداری و مالی شرکت ها(سهامی خاص ، سهامی عام ، مسئولیت محدود و تعاونی).

*تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آیین‌‌نامه تحریر دفاتر قانون مالیات های مستقیم.

*تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و لیست صورت معاملات فصلی موضوع ماده 169.

*اعزام نیروی حسابداری از حسابدار تا مدیر و مشاور مالی و مالیاتی با سوابق مفید (تمام وقت یا پاره وقت) و نظارت و پشتیبانی مستمر نیروهای اعزامی به شرکت ها و موسسات.

*مشاوره ،ارائه، نصب و راه اندازی نرم افزارهای مناسب مالی، انبار، حقوق و دستمزد شرکت ها ، موسسات  ، کارخانجات ، اصناف و مشاغل خاص با توجه به نوع فعالیت آنها.

*تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه.

*ارائه سیستم مالی مناسب جهت شرکتهای جدیدالتاسیس یا شرکت های با سیستم مالی نامرتب.

*ثبت سند حسابداری (جاری – معوقه ).

*طراحی کدینگ اصولی در سطوح مختلف سیستم های مکانیزه و اصلاح کدینگ نامناسب.

*تهیه صورتهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و صورتهای مالی تلفیقی گروه شرکتها طبق ضوابط و استانداردهای ملی.

*تهیه صورتهای مالی از روی اسناد و مدارک ناقص.

*تبدیل صورتهای مالی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی.

*تهیه انواع گزارشات مالی و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی.

*تهیه سایر گزارشات مالی و محاسباتی خاص.

*اجرای عملیات اصلاح و بستن حساب ها.

*اجرای عملیات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با سایر شرکت ها .

*انجام و بررسی مسائل حل اختلاف مالی فی مابین شرکاء در سنوات جاری و گذشته.

*تهیه آیین‌نامه‌ها و دستورالعملهای مالی و کنترل داخلی و بهینه سازی سیستم های مالی.

*ارائه خدمات مشاوره ای  در امور مالیاتی ، بیمه، بانکی و تهیه لوایح و دفاعیه های مالیاتی و حضور درهیات های حل اختلاف مالیاتی.

*مشاوره تخصصی مدیریت ، مالی و سرمایه گذاری.

*تهیه و تنظیم طرح های توجیهی فنی و اقتصادی ( BUSINESS PLAN ) بصورت کاملا تخصصی.

*مشاوره و انجام تخصصی فعالیتهای آماری و پ‍ژوهشی ، تجزیه و تحلیلهای آماری و... توسط متخصصین.

*حسابداری پیمانکاری و تنظیم صورت وضعیت پروژه‌های عمرانی.

*کنترل خط تولید و بهای تمام شده و انجام عملیات انبار گردانی و سیستم‌های انبارداری، کدینگ کالا و کنترل موجودی.

*آموزش حسابداری و حسابرسی کاربردی به پرسنل مالی شرکتها و موسسات.

*انجام انواع خدمات حسابرسی شامل ؛ حسابرسی صورتهای مالی ، بررسی اجمالی صورتهای مالی ، حسابرسی مالیاتی ، حسابرسی عملیاتی و اجرای روشهای توافقی رسیدگی به صورتهای مالی و انجام حسابرسی داخلی.

*انجام امور انبارگردانی با نیروهای متخصص طبق اصول و استانداردهای حسابداری به همراه دستورالعمل انبارگردانی از ابتدا تا ارائه گزارش کسر و اضافات به مدیریت .

*انجام بازرسی قانونی شرکتهایی که مطابق مفاد قانون تجارت ملزم به تعیین بازرس قانونی هستند.

*ارائه گزارشهای حسابرسی مورد نیاز بانکها جهت اعطای تسهیلات.

*تنظیم تراز و مدارک وام بانکی و پیگیری تا مرحله دریافت وام.

اصلاح حساب

از آنجایی که بسیاری از شرکتهای در حال فعالیت، تازه تاسیس و یا در حال احلال با مشکلات و موارد مختلفی در رابطه با مسائل مالی و ثبت رویدادهای مربوطه و بکارگیری قوانین و استانداردهای موضوعه مواجه می باشند، به همین دلیل این موسسه با تشکیل تیمی متخصص و مجرب ، این امکان را دارد تا با مشاوره و راهنمایی در کلیه امور مالی و مالیاتی جهت حل مسائل و مشکلات مربوطه با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، خصوصی و دولتی اقدام به همکاری نماید.
این خدمات می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

ادامه مطلب

بازرسی قانونی

بر اساس اساسنامه جامعه حسابداران رسمی ایران و در راستای موضوع144 اصلاحیه قانون تجارت ، مؤسسات حسابرسی می توانند سمت بازرس قانونی را عهده دار گردند . با توجه به اهمیت نقش بازرس قانونی در شفاف سازی اطلاعات و ارائه گزارشات منطبق با شرح وظایف تعیین شده ، مراجع ذیصلاح همواره صرفه و صلاح سهامداران و سازمانها و دستگاههای دولتی را در اطمینان بخشی به گزارشات بازرسان و عملکرد مدیریت و رعایت مفاد جلب نموده است .

 

ادامه مطلب

حسابرسی داخلی

شرکت " آرمان حساب پاسارگاد "  با دارا بودن کادر مجرب اقدام به ارائه خدمات به شرکتها و سازمانها در زمینه حسابرسی داخلی می نماید. 

خدمات حسابرسی داخلی در بسیاری از سازمانها برون سپاری شده و این موسسه با برخورداری از کادر مجرب و حرفه ای و درجه بیشتر از استقلال ، این خدمات را ارائه می نمایند.

 

ادامه مطلب

حسابرسی عملیاتی

حسابرسی عملیاتی درواقع حسابرسی عملیات از نقطه نظر مدیریت است که صرفه ی اقتصادی، کارایی واثربخشی کلیه ی فعالیت ها را ارزیابی می کند و تنها محدود به خاص مدیریت است. به عبارت دیگر حسابرسی عملیاتی عبارت از بررسی قسمت های خاصی از سازمان به منظور سنجش نحوه ی عمل آنهاست. حدود حسابرسی عملیاتی اغلب از روی نمودار سازمانی تعیین می شود. محصول نهایی حسابرسی عملیاتی معمولاً گزارشی به مدیریت است که شامل پیشنهادهایی برای بهبود عملیات است . 

 

ادامه مطلب

حسابرسی مالیاتی

مدیریت امور مالیاتی یکی از مهمترین عوامل در پایداری کسب و کار است؛ به ویژه در ایران که قوانین و مقررات مالیاتی بسیار پیچیده اند. ما متعهدیم که خدمات مالیاتی را به گونه ای یکنواخت و کیفی در همه مواردی که برای تدوین یک راهبرد پایدار مالیاتی برای کمک به کسب و کار شما ضروری است، ارایه دهیم. این راهبرد دربرگیرنده رعایت قوانین و مقررات و استفاده از حداکثر مزایا و معافیت های مالیاتی خواهد بود.
خدمات ما:
مالیات اشخاص حقوقی و حقیقی
مالیات در حوزه بین المللی
مالیات اشخاص خارجی
مالیات بر ارزش افزوده
خدمات مالیاتی در زمینه های ارث و اموال غیرمنقول
خدمات دفاع مالیاتی

 

ادامه مطلب

خدمات حسابداری

خدمات حسابداری شرکت آرمان حساب پاسارگاد :

- ارائه کلیه خدمات حسابداری و مالی شرکت ها موسسات و اصناف

- تهیه وپلمپ و تحریر دفاتر قانونی

- تنظیم و تکمیل اظهارنامه مالیاتی

- ارائه خدمات مدیریتی و مشاوره مالی

- برنامه ریزی بودجه و پیش بینی سود و (زیان) و ترازنامه

- تنظیم و تکمیل اظهارنامه ارزش افزوده

 

ادامه مطلب

داوری مالی

با استفاده از خدمات کارشناس رسمی حسابداری و حسابرسی ، موسسه قادر است خدمات ارزیابی سهام و داوری مالی، گزارش ورشکستگی و توقف، تجدید ارزیابی دارائی ها  را در قالب قوانین مربوطه انجام داده و چنانچه از نظر قانونی و مقررات موضوعه انجام عملیات خاصی مورد پیدا کند، موسسه قادر است خدمات حرفه ای خود را در این زمینه نیز ارائه نماید.

 

ادامه مطلب

مشاوره مالیاتی

موسسه خدمات مالی و مشاوره مدیریت آرمان حساب پاسارگاد دارای سابقه درخشان در ارائه خدمات  مشاوره مالیاتی به طور تخصصی می باشد  . بخشی از خدمات قابل ارائه توسط موسسه به شرح ذیل می باشد :

·         ارائه مشاوره تخصصی و راهکارهای کاربردی مالیاتی

·         ارائه مشاوره تخصصی در خصوص معافیتهای مالیاتی

·         ارائه مشاوره تخصصی در خصوص مالیاتی شرکتهای خارجی و شعب خارجی در ایران

 

ادامه مطلب

مشاوره مدیریت مالی

از مهمترین وظایف مشاوران مدیریت مالی:

-­ تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی مشتریان برای تعیین استراتژیها و دستیابی به اهداف مالی مشتری.

-­ پاسخگویی به سئوالات مشتریان دربارة اهداف و جزئیات طرحهای مالی و استراتژیک.

-­ فروش محصولات مالی مانند سهام، اوراق قرضه شرکتهای سرمایه گذاری و بیمه در صورت داشتن مجوز.

-­ ساخت و حفظ جایگاه مشتریان، به روز کردن طرحهای مشتریان فعلی و جذب دائم مشتریان .

 

ادامه مطلب

طراحی و پیاده سازی سیستم مالی

امروزه سازمانها و بنگاه های اقتصادی به جهت برنامه ریزی و اجرای دستور العمل ها ، روشها و رویه های مالی به منظور ایجاد هماهنگی و انجام عملیات حسابداری مؤثر و کارا در واحدهای مختلف براساس استانداردهای تعیین شده اقدام به طراحی و پیاده سازی سیستمهای مکانیزه مالی می نمایند.

طراحی و پیاده سازی سیستم مالی توسط فرد یا گروهی که تخصص در زمینه مالی و حسابداری دارد انجام می پذیرد. پیش نیاز پیشنهاد و طراحی اولیه یک سیستم شناخت کافی از عملیات مشتری و فرآیند آن می باشد.

 

ادامه مطلب

ارزیابی سهام و سهم الشرکه

بنگاهها به جهت تغییرات مالکیتی، مدیریتی ، تأمین مالی و سرمایه گذاری و……. شرایط خاص اقدام به واگذاری یا خرید سهام یا سهم الشرکه می نمایند . اینکه تبادل سهام با چه قیمتی انجام پذیرد موضوع مهم و اساسی جهت تصمیم گیری می باشد .

 

ادامه مطلب

حسابرسی صورتهای مالی

حسابرسی صورتهای مالی: هدف این نوع حسابرسی این است که حسابرس بتواند درباره اینکه صورتهای مزبور از تمام جنبه های بااهمیت طبق استانداردهای حسابرسی تهیه شده است یا خیر. تایید وجود، ارزشیابی، مالکیت، کامل بودن و نحوه ارائه و افشا اهداف کلی حسابرسی اقلام مندرج در صورتهای مالی است.

 

ادامه مطلب